Om mig!

Hejsan!
Jag tänkte berätta lite om mig. Jag heter Julia Fredrika Engla Adolphsson där fick mitt blogg namn bli JuliaFredrikaEngla.blogg.se . Kanske lite långt men det var det ändå som inte var upptaget? hehe..
Jo jag är iallafall 13 år gammal och fyller år den 15 oktober. Jag har haft ganska många bloggar.
 
Men jag har nästan aldrig hunnit blogga på dom och sen så en gång så togs min blogg bort :S Så då skapade jag ingen ny eftersom jag orkade inte.
 
På min fritid så är jag med kompisar och gör galna saker och sjunger. Jag går hos en sång chocht (stavning) och på artisskola. Jätte kul. Sen är jag med i talangjakter lite då och då ex salemstalangjakt Julias stjärnskott har även varit med i talang 2010 som var jätte kul.
 
Om jag skulle beskriva mig själv så skulle det nog vara posetiv glad tjej som skrattar åt det mesta!
 
i min blogg så kommer ni få läsa om sång,kompisar, citat,vardag och allt möjligt. Kommer också komma upp mycket åsikter och tävlingar med fina priser! så kika in då och då!!
 
det var lite om mig puss!! Julia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0